8 Mayıs 2016 Pazar

Maybelline Push Up Drama Maskara


Maybelline Push Up Drama Maskara

Göz makyajı benim makyaj dediğimde en sevdiğim yüz bölgesi. Özellikle gözlerimi öne çıkartmayı seviyorum. Özel günlerin dışında, (oda yılda onu geçmez) ten makyajı yapmam, ama hep göz makyajı yapar çıkarım.

Maskara bir göz makyajı için olmazsa olmaz yien benim için.

İyi bir maskara size iyi bir ifade katabilir ve bakışlarınız değişebilir.

O yüzdendir ki maskara seçimi benim için önemli. Çok beğendiğim bir maskara varsa sürekli onu kullanan ben, maskaram bitince farklı bir şey alayım onuda deneyim dedim ve Maybelline Push Up Drama Maskara kullanan kullanıcıların yorumlarını okuyarak aldım.

Ben hiç beğenmedim.

Hayal kırıklığı.

Neden mi?

Bir kere aşırı ıslak bir maskata, sürerken çok dikkat etmeniz gerekiyor. Islaklığı fazla olduğu için de çabuk kurumuyor. Kurumadığı gibi de iki veya üç kat sürrsenizde de kirpikler yapış yapış oluyor ve daha az kirpikli bir göze sahip oluyorsunuz.

O vadettiği push up etkisini de göremedim. Kıvrıklığı da yok denecek kadar az.

Tek iyi tarafı kolay çıkarılıyor olması. İyi bir makyaj temiliyici ile kirpiklerinizi temizledikten sonra yüzünüzü yıkadığında herhangi bir kalıntı kalmadığını görüyorsunuz.

Benim favori rimelim yine Maybelline'den Falsies Black Drama (kısaca Mor ve dantelli olan)

Pahalı maskaralara denk bir maskara. 

Yazdıklarımın hepsi bana göre. memnun kalıp kullanmaya devam edenler vardır. Benim kirpik yapım farklı olduğu için beğenmemiş olabilirim. yapım gereği kullandığım ürünler hakkında pek olumsuz düşüncelere kapılmadan kullanmayı tercih ediyorum. Gerçekten bu maskara benim umduğumu karşılamadı 

Ürünü indirim zamanında 14 TL almıştım. 

Buradan da kozmetik Firmalarına sesleniyorum. Özellikle Gratis ve Watsons'a 

Ürünlerinin üstüne yapıştırdığınız alarmlar çok kötü. Ürüne yapışıp kalıyor ve çıkmıyor. Üzerinde alarm olan bir ürün kullanmak istemediğimden, alarmı söktüğümde de yapışkan kalıntıları ürünün üstünde kalıyor ve tüm pisliği üzerinde topluyor. 

Dikkat edilmesi gereken bir konu bence. 



2 yorum:

  1. ben de hiç beğenmedim yeni gelen lash sensasional de ıslak bir maskara ama bunun kadar değil ve çok daha iyi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Bende yeni rimel arayışı içersindeydim. Sizin tavsiyenizi değerlendireceğim. Teşekkürler:))

      Sil