22 Mayıs 2016 Pazar

En Güzel Davetiye Benim


Merhabalar 

Yine duygu yüklüyüm. Çocuklarımın büyüdüğünü görmek, onların hayatlarının bir parçası olmak ve en güzel günlerinde hep yanında olmak istemem...

o kadar sıralayabileceğim anılarımız oluyor ki, bugün ki yazım bunlardan birisi.

Altı yaşında bir bal böceğim var. Berke Arel 

İkinci çocuğum. Benim sürpriz yumurtam. Benim için ikinci çocuk sahibi olmak istemeyeceğim bir  şeydi ve Allah'ım onu bana Berke'mi bana verdi.

İyi ki de vermiş. 32 yaşımdan sonra yeniden anne olmak zevkini bana yaşattı. Daha erken yaşta anne olmak ile 30'un üstünde anne olmak arasında o kadar fark varmış ki, yaşayınca gerçekten tasdik ediyorsunuz. Daha bilinçli bir anne oluyorsunuz.

Anne ve baba olarak hep en iyisini istiyoruz çocuklarımız için. Bende bu eğitim yılı başladığında okul öncesi eğitim için çok sıkıntılı bir süreç yaşamıştım. İstediğim gibi bir devlet okulu bulamamıştım. Sonrasında yeğenim kız meslek lisesi öğrencisi olduğu için kendi okulunda oğlum için konuşmuştu ve Berkem okul öncesi eğitimine başlamış oldu. 

Oğlumun okulu Milli Eğitim tarafından kendi ilçemizde seçilen pilot Ana Okulu'ydu. 

Eğitim yılı bitmek üzere ve oğlum o kadar güzel bir yıl geçirdi ve yıl sonu gösterisine az kaldı. 

Bu yılda oğlum, satranç, İngilizce ve folklor eğitimi aldı. Ayrıca tiyatrolara, halk ekmek fabrikasına, İtfaiyeye, Müzelere ve akvaryuma gittiler. Okulda 23 Nisan Bayramını kutladılar. Anneler günü için çok anlamlı gösteri yaptılar. Önemli günleri hep vurgulayarak çocuklarımızı bilinçlendirdiler. 

Oğlumun haftanın çocuğu olduğu günde Öğretmenimiz Çimen Hanım ricamı kırmayarak, 14 Nisan'da oğlum sınıf arkadaşları ile doğum gününü kutladı. Berke arkadaşları ile güzel bir gün geçirdi.



2015-2016 eğitim ve öğretim yılı bitmek üzere ve benim şeker oğlumun yıl sonu gösterisi var. 

Davetiyesi elime ulaştığında çok duygulandım.Bazı şeyler tek oluyor ve bir kere yaşama imkanına sahip olabiliyorsunuz. 

Çalıştığımdan dolayı bazı etkinliklere gidemediğinde içimdeki üzüntünün acısı büyük oluyor. 

Şimdi yıl sonu gösterisi için hazırım. Berke ve diğer arkadaşlarının neler yapacaklarını merak ediyorum. 

Biz aileleri güzel bir gün bekliyor. 

2 yorum: